Merhaba 2 keredir yoğurt mayalamaya çalışıyorum 2 si de tutmadı. Yani kavanozların içi hep süt gibi kalmış neden olabilir? Sütü kaynatıyorum. Ilımaya bırakıyorum. Parmağımı batırıp 10 saniye bekliyorum, yanmayınca mayalıyorum. 4 saat dışarda etrafı sarılı şekilde, sabaha kadar da dolapta beklettim ama yine olmamış😒