KATRE_
İlk defa mı ayrıldınız?
Korkusunun genel sebebini araştırmanızı öneririm(Beni bıraktı annem gelmeyecek kaygısı, evdeki düzeni arayıp bulamam kaygısı,okul düzenin ona farklı gelmesi, öğretmen ve arkadaş ortamına alışamam, bir çok sebebi olabilir, en belirgin olanlar genelde bunlardır).
Okulda bekleseniz acaba, sizi özlediğinde öğretmenine iletse ve kapıda sizi gördüğünde bu duyguyu gidermesine izin verseniz. Zamanla bu güvende oluşur.