Annesininguzelkizi Kızlar bir sorum olacak bir aylık bebeğim var emmeyi bitirdikten sonra gazını çıkarırsam tekrar uyumuyor uykusu açıldığı için gazını çıkarmadan yatırsam sorun olur mu arada böyle yaptığım zaman huysuzlanıp uyanıyor
Betul-08 Annesininguzelkizi ama gazını çıkarmadan yatırsan hemen uyanır huzursuz olur karnı ağrır gazını çıkarmalısın canım
Mustafam-elifim Annesininguzelkizi valla bazen çok uğraşıyorum benimkide çıkarmıyor uyuyor emerken sonra çıkarmıyor öyle yatırıyor ama ağlayarak uyanıyor yada kusuyir
Eminecak Annesininguzelkizi ben çoğu zaman oyle yapıyorum 3 aylık olacak bebeğim. Uykusu cok derinse uyumaya devam edecek gibiyse çıkarıyorum ama bakiyorum daha hafif uykudaysa uykusu dagilmasin diye cikarmiyorum.