Haticemert_107 kimi doktor öneriyor kimisi önermiyor ben vermemiştim kışta olduğumuz için ama biraz erken başlasaymışım daha iyiymiş diyorum çünkü suya alışana kadar biraz zorlandık ben her zaman çok sıcaklarda bir çay kaşığı kadar verilmesinden yanayım ama tabiki bunu en iyi takipli olduğunuz doktorunuz bilir ona sormanız çok daha iyi sizin için