Merve22 kizlar 36+1 günlük hamileyim bebek karnimda iyi kilo alsın diye bana sabahları üzüm 2 yemek kasigi pekmezi ic dediler sizce işe yararmi bi faydasi olurmu
Symaergn Merve22 mutlaka pekmez ye canım. Bende sürekli yedim. Kuru üzüm yiyebilirsin, kaju ye o çok güzel kilo yapıyo bebekte
joyfulmom Merve22 normal doğum olacaksa çok fazla kilo aldırmayın 3 3.5 gibi doğsa yeterli doğduktan sonra kilo alır zaten 😊
YgmrEla Merve22 iç tabi zarar vermez. Direk içemiyorsan sulandirip şerbet gibi içebilirsin. Kaşar peyniri, süt, ceviz, muz ve bir tane maden suyu iç günde.