Doçent bir doktordan emzirme danışmanlığı aldım ve sana söylediklerini aktarıyorum. Her annenin sütü bebeğine yeter diyor öncelikle eğer yetmiyorsa bebek memeyi boşaltmıyodur dolayısı ile süt üretimi artmıyodur diyor. Tek çözümün sağım olduğunu söylüyor 2 saate bir en az 25 dakika sağım yapın günde en az 8 defa sağım yapmaya çalışın. Gerisi hepsi hikaye yok onu ye yok bunu hiç fayda sağlamıyor piyasadaki tüm çayları denedim yokkk. Bebeğin memeyi boşaltmıyorsa tek çözüm belli. Doçent doktor aydın erdemir yaz ve yorumlarını oku herkese çare olmuş birisi ve online danışmanlık bile veriyor. Instagram üzerinden de takip et soru cevaplar yapıyor. Ve sağım yaptıkça günden güne sütünün arttığını fark edeceksin. Bebeğin henüz küçük şimdi çabalarsan sonra rahat edersin. Ama sakın doktor demeden mamaya başlama ve biberon kullanma. Bol bol süt ve emen bir bebek diliyorum her şey çok güzel olacak emin ol 💖