Oğlum iyileşti derken bende hasta oldum sonunda oğluma da antibiyotik verildi o üç gün anca kullandı çünkü hep kustu şurup sonrası bende vermedim günde iki kere olan şurup günde bir sefer içildi oda ya anında yada bir saat sonra kustu demem ki şu ki üç defa içti toplam iyileşti biseyi kalmadı ama öksürük balgamı vardı o ara bende cumartesi gününden beri antibiyotik kullanıyorum dün neşeli keyifli ama ara ara öksürüğü balgamla oluyor cikaramadigi için sürekli yutuyor bugün sabaha karşı emzirdim bı ögürmeye başladı bı iki sağa sola çevirdim derken bı anda süt kustu sonra bidaha kustu as önce gene kustu durduk yere oluyor bunlar kusmugun da eksilikte yok koku olarak emdikçe kusuyor yapışık yapışık balgamı atmak için mi kusuyor yoksa içtiğim antibiyotik sütten ona bulantı mi yapıyor kızlar anlamadım kusması da yapışık balgam mi bulantı yaptı o şekil de mi atacak kusmaktan halsiz kaldı bembeyaz oldu ya çocuğum 13aylik olduk daha yeni 😭 çok üzülüyorum