Kızlar 2.ayımız geldi daha kontrole gitmedik 22 temmuzda doğdu aşıları ve kalça ultrasonu için 28 eylülde kontrole gideceğiz kaç kilo olması gerekir sadece anne sütüyle besleniyor , bir de bu 2.ay aşısı yaptırdıktan sonra Bebişleriniz nasıldı etkileri oldu mu aşının :)