benimkide 27 aylık 3tam gün verdik..oryantasyon haftası yani ilk hafta çok güzeldi. 2.hafta hastalandı ara verdi..bu haftada ağlayark başladı gitmeye ama içeri girene kadr ağlıyor sonra öğretmeni kucagna alnca geçiyor şükür gün içindede ağlama falan olmuyormuş ama uykular sıkntı 2 yaşı ilklermize kadr hissediyoruz şuan…kendi yatagnda yatmama,yemek yememe,herşeye ağlamaa….. ne zamn kendi uyanp okula diye çıkcaz evden….ananesinin evine yakn okulu yolu tanıyo ananaeye gidelim diyo … çok üzlüyorum ama ona kötülk ettigmi düşnmüyorum 3 gün bari kendi akranlaryla oynasın paylşamyı ,malına sahp çıkmayı,özgüvenli olmayı öğrensn istiyorum …