FKHA basari hastanesi Aydin celik beye gidiyoruz biz yogun bakim surecimiz oldu o sekilde tanistik herseyi detayina kadar bakip anlatiyor sadece ogleden sonra bakiyor o bazen sorun olabiliyor google da bakabilirsiniz yorumlarina bebeklerede cok guzel yaklasiyor doktor fobisi olmasin diye