Bizim 40ndan sonra bi 10 gün sıkıntımız oldu, şuan 1 ay 23 günlük, gazını kendisi çıkarmayı başarıyor uykuda olsun emdikten sonra hemen ağzından çıkıyor, gündüzleri uyuması konusunda sadece üstümde uyusana geceleri kundakla rahat uyuyor, açıkcası farkını gördük biz, kolik sancıları çoktu o zamanlar aman Allahım sabahlara kadar arabada dolanmalar fön makinası gece süpürge açmalar onlar bitti şükür