Kızlar kızım ishal hastaneye gittik serum taktılar orada kakasını yapmadığı için kaka testi veremedik serumdan Sonra eve geldik dün hiçbir şey yoktu ishaleyi bitirmişti şimdi yine ishal başladı uyandığından beri 4 sulu kakasını aldım hastaneye kaç olduğunda gitmeliyim vücudu susuz kalır diye korkuyorum