Minikfarem bizim doğduktan 2 gün sonra sarı balgam gibi kusmuştu doktor sezeryan olduğu için amniyon sıvısını yutuyorlae sezeryan da tam atamıyor onu çıkarmış demişti 3 ay aylık bizimde kustuğunda beyaz beyaz çıkıyor fazla emziğini çıkarıyor dedi doktor sen yine bir doktoruna sor kontrole götürdüğünde sarı diye