Herkes derdi memeden kestikten sonra deliksiz uyuyorlar diye. O gazla uykusuzluktan bittigim bi an kesmeye karar verdim. 20 gün oldu gece uykularında hiç bişey değişmedi, yine aynı saatler uyanıyor, meme istemiyor onu unuttu sanırım ama kesinlikle uyanıyor.3-4 defa şaşırdım kaldım. Düzeliyo mu anneler, erken mi uykunun normale dönmesi için. 18 aylıgız bu arada