Sürekli olmaya çalışıp, olamamaktan ötürü yorulmuş durumdayım. Bir örnek , çocuk eğitimiyle ilgili dini dersler vardı. Bot tutup dinlemek istiyordum. İnternetten defter aldım, kalemler aldım. Elime ulaşmasını da heyecanla bekledim. Dedim bunlar gelsin başlıcam inşallah. Geldiler. Geleli de belki 1 ayı geçti. Öylece duruyor.
Bir hevesle başlıyorum sonrası gelmiyor. Sabahları eşim işe gidince ben de çıkıyordum. Yürüyüş yapıp, parkta biraz kitap okuyup eve geliyorduk kızımla. 2 gün yapabildim. Sonrası yok..
Nasıl devam ettireceğim ? Böyle biraz içimden gelmesini de bekliyorum galiba orda hata yapıyorum..