japonicamother büyük kızım 10.ayından sonra gece kesintisiz bir saat uyumuyordu kalk,emzir,salla salla 40 dakika uyutmaya çalışıyordum sonra hoop 1 saate yine çığlık çığlığa kalkıyordu zombi gibi geziyordum gündüzleri. Ve gerçekten benim için o mükemmel bir yaş geldii sanki sihirli bir değnek dokundu kızıma kendi kendine uyumaya ve gece en fazla bir defa kalkmaya başladı 🤲🏻🙏 zamanla o bir saatte bitti ve akşam 9 sabah 7de kalkmaya başladı 🤯🎊 gerçekten geçiyor yani tecrübeyle sabit 😅🥲🤗