Buse-ayaz-14 Merhaba hanımlar bebeğim 6 aylık Bebeğimin kulagını bugün temizliyorum bir gün Veya iki gün sonra yine sarı pislikler oluyor normal mı bu
sedaozan Buse-ayaz-14 bebeklerde normal demişti bizim doktorumuz ama kulak pamuğuyla değil ağız mendiliule sadece akan kısmı almak gerekiyormuş