Kızım 9 ay 26 günlük. İlk bebeğim. 3 buçuk gibi ağlayarak uyandı. Ateşi 37.7 ydi. Şehriye çorbası yedirmistim akşam tuvaletini yapamiyo die düşünüp zeytinyağı verdim 1 çay kaşığı poposunu da hafif ovdum kulak çubuğu ile ama ağlaması durmadı. Ilık duş aldırdım biraz rahatladı emdi sonra tekrar başladi ağlamaya. Mor calpol verdim ateşi 38.1 e çıkmış. Alnına ıslak bez koydum şu an uyuyo ama ateşi 37.6 henüz diş de çıkarmadı. Acaba diş mi başka ne olabilir? Acile götürmeli miyiz