Naz_ve_annesi Norveckizi 10 patlıcan sapı 10 bardak su katıp kaynatın soğuyunca sabah aksam 1 bardak içmeniz halinde basuru geçirdiği söyleniyor bir tanıdığımız yapmıştı etkisini gördüğünü söylemişti
Zhrii Norveckizi Allah im kimsenin başına vermesin bahartli şeyler yeme bol su iç eğer acı cekiyorsan duphalac adında şurup var onu aç karna iç sütüne bişey olmaz korkma bu konuda aşırı derecede tecrübeliyim.
MinnakvLiva Sıcak su rahatlatır Çok acıyosa tuvaletini yapmadan 5 dk önce anestol sürebilirsin uyuşturuyo
Norveckizi Naz_ve_annesi onu yapacaktim patlıcanimizda doğal diye hatta Sonra çocuk emiyor ya hani bilemedim bitki çayı gibi şeyler yasak değil mi emzirme doneminde Gerçi öyle olsa yemeği de yasak olurdu
Naz_ve_annesi Norveckizi Zararı olucağını düşünmüyorum bende emziriyorum bebeğimi ama arada içerim bitki çayı hamilelikte içilmiyor evet ama emzirirken bir sakincasi olmaz diye düşünüyorum ama tabi bilemiyorum yinede
Ozlem2904 Norveckizi bende sezeryan doğum yaptım yaklaşık 1 hafta sonra çok zorlandım ama su ice ice geçti benim ki