saat 3te uyandi emzirmek icin kucagima aldim kafasi alev gibiydi. hemen atesine baktim 38,5 falandi. temassiz ates olcer var alnindan bi 38-39 cikiyo bi 37 kafayi yicem hangisi dogru? fitil verdik biraz bekledik dusmus gibiydi. hatta 36da cikti ondan sonra. ama simdi bana yine cok sicak geliyo olcuyorum 38 bi sn sonra tekrar bakiyorum 37. napcagimi sasirdim ilk defa ateslendi. 6 aylik. 😭😭😭😭 az once emerken uyudu yatirdim. ustunu orteyim mi sadece citcitli badi var su an.