Yagmurildnzz bence kilosu gayet iyi Kızım 2760 doğdu ödem attı 2600 lere düşmüştü 2,5 aylık civarı 4650 idi kilosu..3 aya anca 5 kiloyu görürüz gibi sizinki erkek mi kaç kilo doğdu? çocuk doktoru kilosuna iyi demişken sağlık ocağındaki ebeler neye göre az almış diyor ki bence çok da itibar etme her kafadan ayrı ses çıkıyor
Bir de şeyi merak ediyorum mesela bizimki genelde sakin olduğu halde mamasını zar zor tüketiyor gazlı ve kolik bir bebeği beslemek daha zor değil mi genel olarak ? Sürekli ağlıyor mu