QueenMommm Sanırım mastit oldum elime sertlik geliyor göğsüm biraz ağırıyo ve tuzlu geldi biraz sütüm sağdım biraz tadı normale dönmüş gibi sütümün rengi farklı geliyor biraz kan karışıyor emzirsem sıkıntı olur mu acaba
Busra2326 QueenMommm mastit oldun ve parol mu iç dediler? Başka acile git bence bende oldum ultrason çekip baktılar daha sonra süt sağma işlemi yapıldı ve ağrısı için antibiyotik verdiler mastitin fena durumdaysa ilaçsız geçmez bence yani yaşadıklarımdan ötürü bunu söylüyorum
QueenMommm Busra2326 öyle çok rahatsız edecek ağrısı yok hatta hiç yok diyebilirim var ama rahatsız etmiyor elleyince elime sert bişey geliyor işte acile gittim söyledim hatta üşüme titreme oldu bende kötü oldum ama bana genel cerrha git parol iç dedi bide söylediğim belirtiler ateş belirtisiymis ama ateşim yok 🤷🏼♀️🤦🏼♀️
Mavisdrn QueenMommm merhabalar normal süt gelirkenmi kan geliyordu, çünkü geçenlerde bende süt sağarken kan karıştı, ama göğüs ucum yaraydi ordan gelmiş yaradan sorun cikarmi acaba