Aliveannesiiii inanın size benden daha pimpirikli, seçici bir anne daha görmemişsinizdir😄. O yüzden içiniz gerçekten rahat olsun, biz hem sünnet hem hidrosel ameliyatı olduk. Bir saate yakın sürdü. Fakat zor kısmı şu, olayı çok iyi idare etmeniz gerekiyor. Stresinizi, endişenizi bebiş minimum hissetmeli. Ben kendim de çocuk gelişimci olduğum için, epey de bir çabaladım. Şarkılarla bilmem nelerle, süreci anlattım ama hep gülerek. Çocuk da rahat olduğu için süreç rahat ilerledi. O ameliyata girdi ben bol bol ağladım, ama onun yanındayken hiç belli etmedik. Zor kısmı da şu, ameliyat sonrası anestezi etkisiyle çok ağlıyorlar, kucağımda durdu ve uzun süre ağlamaklı geçti sanırım beni en zorlayan şey bu oldu. Geri kalanı Allah’ın izniyle hiç sizi endişelendirmesin. Ertesi günü normal bir sekilde hayatımıza devam ettik, gezmeye çıktık. İki buçuk yaşında, bezli. Biz yurtdışında yaşıyoruz, eşim Türk Edirne’de ameliyat ettirdik. Sonrasında antibiyotikli şurub ve krem kullandık. Çoook geçmiş olsun, dua edeceğim. Yazdıklarım umarım yardımcı olmuştur. Çünkü ben de o dönemde arayış içindeydim💐