Cünüplük halinden mümkün olan en kısa zamanda kurtulmak gerekir. Ama herhangi bir sebeple geciktirilecek olması halinde bunun son sınırı vakit namazını geçirmemektir. Bu süre zarfında bebeğin emzirilmesi gerekiyorsa ve gusül abdesti almaya fırsat bulunamamışsa sadece göğüs ucu yıkanıp bebek emzirilebilir. Yani bunu bir ruhsat olarak görebiliriz, imkan olduğu halde bile bile gusül abdesti almayı geciktirmek doğru olmaz, amacımız her daim temiz olarak emzirmeye çalışmak olmalı fakat acil gereken durumlarda katı kural varmışçasına abdest almaya yönelip bebeği mağdur etmemeliyiz. Yani cünüp olarak emzirilmesi halinde haram bir durum oluşmaz 😊🌺