Aybars21_ Niye öyle ugrasıyorsun ki cnm normal kendi telinden ara şu şu kişiyi aradım yok o kişi ben değilim derse de deki Allah allah bu numara size mi ait aradığım kişi operotör değiştirmişti yönlendirmemi oluyor acaba falan de kızda evet bana ait derse kusura bakmayın de kapat sonrası zaten malum,erkek çıkarsa da yanlış oldu kusura bakmayın de kapat.