Kızlar ne güzel tam atlatıyorum derken yine başladı bende bu lanet. Başım arıyordu mr a girdim tümör mü var kızımın göz altları mor bir sorumu mu var kabızfım kanamam vardı geçen ay kolonoskopiye girdim karnım için tomografi çekildim artık kafayı yemek üzereyim kızımın 6 ayda bir tüm kan tahlillerini yaptırıyorum ama çok yoruldum gördüğüm herşeyden etkileniyorum bizde de var mı diye düşünüyorum mesela geçen Gamze erçel in kızı kansermiş gördüm karnında şişlikler fark edilmiş diyorum o ünlü her ay kontroldedir o nasıl geç fark etmiş falan diye daha da manyak oldum