Cerennnn44 Kızlar merhaba bebeğim 1 ay 24 günlük bağırsakları gurulduyor ve yaklaşık 10 gündür durmaksızın ağlıyor huzursuz doktorum sab simblex yazdı fakat bi kârı olmadı 2 saat ağlıyor yoruluyor ağlamaktan artık bende onunla ağlıyorum ayakları dimdik ağlıyor kasılıyor sıkıyor kendini napıcam ? Tekrar doktora mı gideyim kaç gündür kakasını da azar azar yapıyor lekeliyor yani napıcam kafayı yiycem acı çekiyor resmen
menek16 Cerennnn44 bize de aynısı olmuştu çaresizce masajlar yapıyodum ama ne fayda ne gaz ne kaka yapamıyodu doktorumuz gliserin kansuk fitil yazdı onunla kakasını yapabiliyordu mama ile beslediğim için mama değişikliğine gittik ek olarak önce biogaia sonra nurse harveys aldım şimdilik daha iyi çok şükür siz yine tekrar danışın bence 🌸
Cemre_61 Cerennnn44 internetten gaz masajını araştırıp yapın yüksek ihtimal gaz sancısı çekiyor kaka da yapamıyor diyorsunuz ayaklarını kendine doğru ittirin her gün düzenli masaj yapın onun dışında bio gaia da kullansanız daha etkili olur ikisi birlikte ama yine de bir doktora götürün tabi
menek16 Cerennnn44 a bu arada instagramda ebe tulin bulur var gaz için kova içine su koyup bebegi koymayı öneriyor detaylı anlatımı bar yorum yapan anneler de işe yaradıgını söylemiş ben denemedim ama dene istersen
Gamze46 menek16 Canım ya sen o fitili nasıl kullandın ben bı türlü kullanamadım yarısını ver dedi doktorum bebeğimde makat çatlağı vardı yeni yeni iyileşti fitillede zorlamak istemedim bide kesince dağılıp gidiyor ama bebeğim kabızlıktan çok kötü hale geliyor ne yaptıysam kabızlığı geçmez oldu hastaneye gidiyoruz hemen lavman yapiyorlar
Cerennnn44 Gaz masajları yapıyorum, rezene veriyorum bi çay kaşığı , pilates topu aldım üstünde zıp zıp uyuyor bazen çok az hakiki zeytinyağı veriyorum bi çay kaşığı kadar yok yok yok resmn deliricem 😔
Blgnaydmr Cerennnn44 bizde aynı durumu yaşadık rezeneyi ben içiyordum bebeğim içtiğim günler daha kötü oluyordu içmeyi kestim düzeldi çoğuna daha çok sancı gaz yapabiliyormus. Nurse harweys surup ve biogia kullanıyorum daha iyi çok şükür belki faydası size de olur 🙏
Cerennnn44 Cemre_61 gülüm varya geçsin diye artık ne deseler yapıyor buldum kendimi kendim de içiyorum sütten geçiyo diye ya şimdi kulağımı karnına koydum yav gurul gurul diyorum bu çocuk meğer bundan böyle ne zaman düzelecek daha bi lokma ya 😔
menek16 Gamze46 paketi açmadan kesebilirsin öyle daha az dagılma olur bir de öncesinde bi krem verdi doktorumuz anestol diye beslemeden önce kremi sür besle sonrasında fitili ver dedi krem hafif uyusma yapıyor annemin önerisiyle de ek olarak makata hafif bebe yagı sürüyodum bizde de çok olmasa da makat darlıgı var malesef ama bu sekilde hiç zorlanmadık bebegimde aglamadı hiç
Cerennnn44 Quadera kakası lekeliyor yaklaşık 5 gündür sabahları güzel yapıyor emiyor evet emerken de genellikle akşam üstü çığlık çığlığa aç sütte geliyor maşallah ama sancı giriyor 😔😔
Cemre_61 Cerennnn44 haklısın canım çok zor bende çok yaşadım çünkü eğer Kakada mukus deride döküntü gibi belirtilerde varsa alerji de olabilir emzirdikten sonra hemen yatırma mutlaka gazı çıksın öyle yatır kıyamam gerçekten çok zor ama masaj baya işe yarıyor zeytin yağı ile yaparsın rahatlar
Cerennnn44 Cemre_61 zeytinyağı ile masaj yapıyorum ayaklarına göbeğine yarım saat bi rahatlıyor sonra çığlık çığlığa masajda bile kakada mukus yok deride de bişey yok çok şükür
Gamze46 menek16 Teşekkür ederim canım enestol kullanıyordum zaten makat çatlağı olduğu için bugün deneyecem yapabilirim inşallah
asdfgs Cerennnn44 nurse harleys colex şurup deneyin damla değil şurup. Bir de relaktaz damla.Bebeğiniz düzelmezse bağırsak reaksiyonlu inek sütü alerjisi olabilir süt ve ürünlerini bırakın. Benim ki 2.5 ay durmadan ağladı hiç susmadı sesi kısıldı ağlamaktan göbek fıtığı oldu en son diyete başladım çocuk kendine geldi.