Kızlar timme tommee suluk kullanıyorum 1 seneyi geçti. Geçenlerde Bi boşluğuma geldi bulaşık makinasına attım ve yüksek derecede yıkadım 70 derece😐😐 suluğa plastik kokusu işlemiş sıcaklıktan dolayı. Sirkeye beklettim, karbonatlı su ile kaynattım karbonatta beklettim defalarca elimde yıkadım. Yok o koku gitmiyor. Başka suluğumuz vardı onu denedim tekrar asla kabul etmiyor illa yeşil suluk. Geçen sene 90 tlnye almıstım bu sene 170 tl olmuş. 28 aylık şu an Bardaktan içebiliyor suyu ama pipetlide daha çok su tüketiyordu. Yeni bir suluk alayımmı? Bardakla mı devam edeyim? Ya da bu suluğu nasıl düzelteyim çok arada kaldım