Kasımda 3 yaşına girecek. Hiç konuşmuyordu daha yeni yeni. Aç, tak, ında ( anne ) , baba değiştir, sessiz , gel ,uff ( su ) ,çitin ( çirkin ) , dede, Ayşe ,bips ( cips ) hayır bunları söylüyor. Ama 2 aydır falan yani. Öncesinde hi. Kelimesi yoktu. Zorladığı zaman baba su , baba gel diyebiliyor. Önümüzdeki ay okula vereceğiz Ekim’de bir aylık deneme yapıcaz gidişata göre karar vericez. Benim bişmeku istediğim hiç konuşmayıp 3 yaşından sonra konuşan çocuklar var mı.