Minikbirbebek 13aylık uyku eğitimi ile devam ettik Tek uyuduğu için hep dönerek uyuyor Ama öyle böyle değil beşiğinde rahat dönemediği için ağlıyor Bizim yatağımızda yattığın dönmeden durmuyor menepozlu kadın gibi gagagahajaj😀 çok zor uykıya dalıyor
asiltonunmommysi Minikbirbebek benim oğlumda çok dönerek uyuyor 1 yaşında ben yer yatağında yatırıyorum yataktan atladı falan diye. Rahat etti öyle uykuları da uzadı
Zey-yus50 Minikbirbebek benimkide böyle habire dönüyor ayağı bize deyiyo diyelim tekmeliyor vızıldıyo kocamla bir köşede sıkışık yatıyoz 🥴
Veragillerden 7 aylıkken başladı, 9 buçuk aylığız hala öyle, yaa ahah dönerken de kendini uyandırıyor… Gülüyor bir de🥲😄
AngelMotherr Veragillerden yer yatağı soğuk olur kışın diyorlar ya bende yüksek birsey yaparım diyorum eşime yok yok yok diyor ben hep yerde dosekte uyudum bekarken dedi nekadr soğuk oluyor biliyormuwun sen yerde yat ben oğlumla uyurum dedi 🤣🤣🤣🤣