Anneler merhaba, oğlum 22 Ağustos’ta doğdu mantıken her ayın 22sinde bir ay daha geçmiş olur ve 22 Ağustos’ta bir yaşına girer. Takvimden sayınca 21 Ağustosa denk geliyor 30.günü ama bana göre 22 Eylül’de 1 aylık olacak. Hangisi doğru acaba? 21 Eylül olsa her ay günler kayar 1 yaşına da farklı bir günde girmiş olur. Yardım🫠