Omertalhaa zor günlerde olacak ama hepsi geçecek cocuklarimin arası 15 ay koridorda yattigimi bilirim hangisi ağlarsa ona koşuyordum coksukur kanepeye geçiş yapabildim iyi kötü geçiyor aklından bunu hiç çıkarma keyfini çıkar sıkılırsan kendine mutlaka zaman ayır hepsi geçiyor geriye pişmanlık kalıyor o yüzden herşeyin çok güzel olacagina çok şanslı olduğuna odaklan. Küçüğünü pıspış yaparken büyüğünün eliyle kendine pıspış yaptığını gördüğümde içim parçalanmıştı gerisini sen düşün kıskançlıklar darlamalar mutlaka olacak sadece çok iyi bı anne olduğunu unutma sen herşeye yeter herseyin ustesinden gelirsin böyle düşün böyle ilerle 💚