Hurinur03 hani o alt açmaların bi tarafı naylon gibi ya ben naylon tarafını kullanıyorum hep.kaka yada çiş bulaştığı zaman gidip lavaboda güzelce yıkayıp kurutup tekrar kullanıyordum.ilk doğduğunda eşim merak edip bim in 10 lu paketini almış bide görümcemde 3 tane can bebenin varmış şu an 2 yaşında 13 alt açmanın 2 tanesi daha duruyor