Aselim01 Kızlar kolik bebeğim var sürekli emmek istiyor ama her zaman sütüm olmuyor gaz yapmayan mama önerir misiniz acill
aylinpala Aselim01 koliklere evolvia veriliyor sanırım ama golden goat kullanıyoruz biz gaz sancısı yapmadı çok keçi sütlü olduğu için.
dunyaharikasi Aselim01 kolik mamalar AC olarak geçer onlara bakın. Aptamil AC, evolvia AC gibi yani AntiColik
Ebrulavinya Aselim01 kolik annesi olarak evolvia ac derim hepsini denedim bununla nefes aldı çocuk resmen sütüm olsa bile günde bir kere verdim çocuğu rahatlattığı için
Norveckizi aylinpala bende hipp keçi sütlü aldım Çocuk kaka yapmiyo ya 🤦🤦bu mamayi verdik vereli Pazar günü başladık mamaya bizde
Matmazel06 Benim bebeğimde gazlı bir bebekti.Bütün mamaları denedik. Hip ve ama gaz yapmadı. Hip pahalı olduğu için ama kullandık. Şükür iyi geldi bize. Sizede iyi gelir inşallah. Çünkü çok zor bir süreç 🙈
Norveckizi Happymamii bende onu aldım bebise ama çocuk ictiginde tam bir gün kala yapmadı Beni emince üç dört saatte bir kaka yapardi oysa . Sizde mama böyle bı sonuca sebep oldu mu Normal mi anormal mi anlayamiyorum da
Happymamii Norveckizi en çabuk sindirilen mama keçi sütlü mamadır brn mamadan kaynaklı olduğunu düşünmüyorum ama yapmasada normal bence 1 gğnden bişey olmaz
Essrraa1 Aselim01 Evolvia kesinlikle tavsiye ederim piyasadaki tüm mama denemelerimden sonra evolvia kurtarıcım oldu
Ar-ba Aselim01 sma comfort. E bebekte mamanın altındaki yorumları okuyabilirsin bir çok kişide gaz sorununu çözmüş. Doktor tavsiyesiymiş. Gazlı bebeklere çok iyi geliyormuş. Denemedim bilmiyorum ama bende yeni sipariş ettim.
Yldzzduygu Norveckizi ben sma confort kullanıyorum şu anlık ama gaz problemimiz devam ediyo bulamadım malesef daha iyi bi mama
Norveckizi Happymamii ama ikiniyo ikinmayanncocuk kuzum Hani hep ağlayan bı bebekti ama şimdi ikinmalar başladı mamayla bbirlikte oldu bu da