Matmazel06 16 aylık bebeğime mamayı bıraktırmak istiyorum. Çünkü ona güvenip yemek yemeyi reddediyor. Bu konuda neler yaptınız canım anneler . Önerilerinize ihtiyacım var🙏
Biranne2109 Matmazel06 benimki yemeğini de yiyor ama gün içinde mutlaka biberonda istiyor seviyor biberonu yemeklede arasi iyidir yoksa ama mamanın yokluğunu arıyor
Teemo07 Matmazel06 aha aynı biz. Mama dan Baska birşey yiyip içmek istemiyor. 17 aylık oldu. 2 aydır böyle neredeyse.
Matmazel06 Sfanr çok üzülüyorum. Zor bir süreç 4 yada 5gün kararlılıkla vermezsem bırakır diyorlar. Ama onuda yıpratmak istemiyorum. İnşallah güzel öneriler gelir canım 🙏
Matmazel06 Biranne2109 yemek yapıyorum. 2 kaşık yiyor sonrası yok. Ama mama yapınca onu içiyor. Mama ilede doymuyor artık. Yemek yesede keyif için içse tamam. Ama bizim durum öyle değil😔
Matmazel06 Biranne2109 hayır 5 aylıkken yoğurt falan vermeye başlamıştım. Genel olarak iştahsız bir bebek.