Ben similac ve baby goat mamaları hariç diğer bütün mamaları denedim bebeğim en çok evolvia sevdi o yüzden şuan onu kullanıyorum Baby goat çok pahalı geldi ama çocuğum kabız olursa ona geçmeyi düşünüyorum sma bizde kabızlık yaptı ve tadını beğenmedi bebeğim