tineanigra bende sürekli basılı tutmak istememiştim birde fiyat olarak cok yüksek eminim dyson performans olarak iyidir ama Bosch kalitesi de tartışılmaz mağazada gidip bakın emiş gücüne . Biz en uygun media markt mağazasında bulmuştuk suan hala aynımı bilmiyorum tabi