Bebeğimin 4 ay olmasına 1 hafta kaldı. Yaklaşık 20 gündür balkonda uyuyoruz asla evde uyumuyor.Emzirirken uyuyor tam yatağa yatırıyorum hemen uyanıyor ne yapacağım hiç bilmiyorum.Kış da geliyor hava soğuk artık Bebek arabasında balkonda uyuyor.Her türlü deniyorum beşiğinde sallıyorum,kucağımda sallıyorum,yastıkla deniyorum.Yok yok yok. Varsa önerileriniz yardımcı olursanız çok sevinirim.