Merhabalar, sezeryan doğumdan sonra taburcu oldum ve eve geldikten bir kaç gün sonra vücudumda inanılmaz bir kaşıntı başladı sebebini anlayamadığım bir şekilde o günden beri neredeyse 20 gündür kaşınıyorum göbeğim ve kalça yanlarım aşırı derecede çatladı o çatlaklar iyice kaşıntı yaptı kıpkırmızı bir hal aldı kaşıdıkça çürüdü ve morardı. Sadece çatlaklarım değil, göğüslerim bacaklarım kollarım resmen ağlıyorum kaşıntıdan. Malum bebekle bir türlü hastaneye cildiyeye de gidemedim. Artık çok kötü bi hal aldı vücudum yarın gideceğim cildiyeye ama başına gelen var mı acaba ?