Bebeğim 5-10 gün sonra 6. Ayına girecek ama sanki hala bana farklı değil gibi bana gelmek için ağlamıyor mesela hatta güya kaynanama gitmek için ağlıyormuş. Beni tanımıyor mu sizce, 2 aylıktı başkasının kucağındayken gözü hep bendeydi ama şimdi başkalarındayken gözü beni aramıyor bile. Bir tek süt isteyince sanki…