bebislimom Merhaba kizlar, bebeğim 5 aylık bugün 3 kez fışkırarak dolu dolu kustu hiç böyle yapmazdı. geçen hafta hastaydı şuan iyi ama bu kusması beni korkuttu. Neden bu şekilde kusmus olabilir acaba hastaneye mi goturseydim şuan uyuyor ama gözüm hep onda 😔
bebislimom Dondurmalikahve sağolun , ne salgını var acaba.. bı ara ishal duymuştum ama kusması neden anlayamadım ilk defa böyle oluyor 😔
Dilaraalin Benim bebeğim de çoğu zaman o şekilde kusuyo malesef burnundan falan gelecek derece de doktoruma sormuştum kilo kaybı ateşi yoksa normal demişti bize . Korkulcak birşey değildir bence merak etmeyin 🤗 Ama isterseniz yine de doktorunuza danışın 🤗
bebislimom Dilaraalin inşallah öyledir.. daha önce bu tarz hiç olmamisti ondan endişelendim açıkçası. Bir de mama yedikten sonra olsa yediği çok geldi diyecektim ama yedikten sonra da olmadı😔
Dilaraalin bebislimom Allah’ın izniyle kötü bişey değildir 🤲 endişe etmeyin diyeceğim ama insan ister istemez telaş yapıyor bende çok korkuyodum ama doktor öyle söyleyince rahatladım artık korkmuyorum 😊