ilkannelik_30 Ya deliricem artık ya 1 saatten bir kalkılır mı ya , pışpışlada geçmiyor uykuya illa meme 🤦🏻♀️ Güçten düşücem artık yaa niye uyumuyor bu bebeeee
Dondurmalikahve ilkannelik_30 Dişten diye tahmin ediyorum tabi bu şekilde emmeye devam ederse alışkanlık yapar zamanla
Senayys ilkannelik_30 1 saat kesintisiz uyuyorsa şükret bence benimki onu bile yapmıyor sabaha kadar meme ağzında resmen 🥸
Bircaykoyicelim ilkannelik_30 15 aylık bebeğinizi gece neden hala besliyor sunuz? Açlıktan değil alışkanlıktan saat başı meme istiyor. 6 aylıkken gece beslenmesini bıraktık. Akşam 7 de yatar sabah 8 de uyanıyor. 15 aylık şu an.
Bircaykoyicelim nazlimom_ rüya öğünü yapsam Gerek yok buna. Bunu yaparsanız gece beslenmesini bırakmış olmazsınız ama. Gece uyanınca emzirmiyceksiniz. Kararlı olmanız gerek. Ağlamasına dayanıp. Bende böyle yaptım Emzirmedim uyanınca ağladı tabi çok ama 2 günde unuttu.
ilkannelik_30 Bircaykoyicelim gece emmeleri beslenmek değil uykuya geçişin mi ben açtır mantığıyla kıyamıyorum yoksa gece beslenmeaini kesmek istiyorum ama gögsümde doluyo akıyo mapıcam birke beslesem olmaz mı acaba of napıcam ya
ilkannelik_30 Bircaykoyicelim gece emmeleri beslenmek değil uykuya geçişin mi ben açtır mantığıyla kıyamıyorum yoksa gece beslenmeaini kesmek istiyorum ama gögsümde doluyo akıyo mapıcam birke beslesem olmaz mı acaba of napıcam ya
Eminecak ilkannelik_30 derin uykuya geçişi yapamıyor demekki canım emzirmeden uyutmaya çalış. Kucağına al hafif hafif salla ninni seviyorsa ninni söyle oyle uykuya dalsin. Yerine bırak tekrar uyanirsa tekrar öyle yap