Yani başlık bi tuhaf oldu ama kızım 5 aylık uyurken deli gibi dönüyo ya kolu altında kalıyo ya yüz üstü yatıp dizlerinin üstünde uyuyo yada çok kenara gidip kafasını park yatagın fileli yerine dayıyo izi çıkıyo dayanamayıp düzeltiyorum ama hemen uyanıyo her seferinde bidaha düzeltmicem yat öyle diyorum ama dayanamıyorum düzeltiyorum bu bi döngü haline geldi diyebilirim eşimde öyle rahat ediyo demekki elleme diyo ama sanki canı acıyomuş hissine kapılıyorum hatamı ediyorum siz düzeltiyomusunuz yoksa öylece yatıyomu