Melikeeeee valla kesmeyi bir tek emzirmeyerek kesebilirsiniz. benim bebeğim sürekli sık sık uyanır memede tekrar uykuya geçerdi. gündüz zaten yeterince yorucu geçiyor geceye artık katlanamıyor, zombi gibi oluyordum. artık bi geldiler evi de inletse yine de vermedim bir şekilde sakinleştirip geri uyuması gerektiğini öğretmeye çalıştım çok zorlu bir süreç çünkü cidden gece deliye dönüyordu memeyi arıyordu ama bunu onun iyiliği ve ikimizin sağlıklı uyuması için yapmak zorundaydım, zorundayız yani. enazından şimdi 15 dakikada yarım saatte bir uyanmıyor, azala azala inşallah deliksiz uykuya da geçebiliriz :(