Hanımlar ek gıdaya başladık başlayalı kabızlık çekiyoruz ne yedirirsem yedireyim yapamıyor bir türlü. Katı da yedirmiyorum denemediğim şey kalmadı.
Doktor 1 2 ay devam eder dedi.
Fitili yapamıyorum fitil yerine başka alternatif kullanabilecwğim bişe var mı şurup gibi