Sevgiela bexsero ağır bir aşı bizde bugün hem bexsero hem nimerix olduk akşama doğru ateşi çıktı calpol verdim üstüne çıkardım zıbınla gezdi biraz düştü ateşi önceki aşısında da böyle olmuştu. Sizinkide yarına geçer ilk gece ateş oluyor genelde ilaç ve duş iyi geliyor.