Huma_kus34 yigenim de vardı acılarını bilmiyorum ama sağ tarafı çıkıkti 2 ay bandajda durdu dayda etmedi ameliyat oldu alçıya alındı 3 Ay çok zorlu bı surec gercktn yeni çıkardılar alıcıyı kalçası düzeldi şuan ama tedbir acamxli 3 ayda sadece belden aşağısına plastik kemer gibi bı bandaj takılı ama şükür rahatladi çocuk alçıda çok zorlaniyodu çok geçmiş olsun sizinki nasıl yenimi ogrndiniZ