15 aylık olmak üzere oğlum. Gece her kalktığında mama istiyor az önce kriz geçirdi vermemek istedim gerçekten bağımlısı oldu o kadar içiyor ki üst değişiyorum her gece üstüne geçiyor çişi hep gece yarısı. Az önce vermedim dediğim gibi kabusu yaşadım elim ayağım titriyor birden titremeye başladı ağlamaktan bu kadar olacağını tahmin etmedim sakinleştirmeye çalışıyordum omzunda ninniler söylerken ama ağladı hep zaten normalde de çok ağlar ama bu sefer aşırıydı hazırlayana kadar mamayı tam vericem titriyordu artık suyunu fazla koyup doyurucu olmasın diyorum öyle bırakanlar olmuş ama yok illaki emzik gibi istiyor o mamayı. Nasıl yapıcam şuan hem vicdan azabı çekiyorum çok ağlattım diye hem de bu şekilde ağlarsa nasıl bıraktırıcam diye kara kara düşünüyorum.