Kızlar selam , kızımda bende eşimden şifayı kaptık . Tokur tokur öksürük burun tıkanıklığı akması varda var 😩 kızımı bugün doktoruna götürdük ciğerlere kadar inmiş maalesef 😔 antibiyotiğe başladık bugün umarım biran önce iyileşir içim gidiyor o öksürdükçe , bende bir yandan hızlıca iyileşmek istiyorum hastayken ilgilenmek cok zor ve şuan daha cok ihtiyacı var bana 😔 önerisi olan var mı? ( 4 ay 20 günlük olduk ve emziriyorum sadece )