Karaduman54 Hanımlar lohusalıkta kanamanız nasıldı? Benim 13 gün oldu sezeryan olalı 12 gündür çok az leke leke geliyordu. Bugün afedersiniz ama sümük gibi uzuyor baya pıhtılı gibi benim gibi olan oldumu
Ysgl26 Karaduman54 evet canım bi süre sonra sümüksü gibi olup pıhtılaşmaya başlıyo. Zaten öyle olması gerek. Yavaş yavaş azalarak bitecek.. beniö 45 gün sürmüştü
Elfmte 26 gün oldu sezaryen oldum, son bir haftaya kadar cayır cayır kanamam oldu ilk iki hafta hasta beziyle gezdim hatta. Şu an lekeleme şeklinde geliyor. Sizinki de normal diye biliyorum yavaş yavaş rengi açılarak akıntıya dönüyor diyolar